Gift med en kompis?

Skrev ingenting i går. Det känns konstigt. Men nu är 15-åringen hemma och då kan man inte räkna med att få ha datorn i samma omfattning som de veckor han är hos sin pappa… 😉  Dessutom har 9-åringen börjat vilja använda vår dator mer och mer, eftersom deras inte klarar av de spel han vill spela längre.

I går fyllde min man dessutom år, så vi hade lite stök med födelsedagsfirande. Min mamma med man kom och fikade, det var en riktigt mysigt trevlig kväll, jag mådde bra av det.

När vi satt där och fikade, så pratade vi om vänner. 5-åringen frågade något om vem som är min bästa vän och jag pekade på min man/hans pappa. Sonen svarar då:

”Du har gift dig med han, han är ingen vän”…

Även om jag förstår hur han menade, så lät det ju himla kul och jag fick mig ett gott skratt.

Efter att ha sovit himla illa natten till igår, så avslutade jag dagen redan tio över nio på kvällen – då gick jag och la mig! Med en total idiotförklaring från 15-åringen som följd… *skrattar*

Kommentera

