Super min mamma ner mina barn???

Vår 4-åring vinglade till i en liten trappa i dag och höll så när på att snubbla omkull.

– Vad har du druckit då, skojade jag.
– En sån där öl, svarade sonen. Hos mormor.

What?!?!

6 responses to this post.

  1. Det ska börjas i tid…

    Svara

  2. Posted by Mormor on 19 oktober, 2008 at 18:48

    Och dessutom dricker inte 4-åringens mormor öl överhuvudtaget. Fantasin flödar minsann!! Kram ändå! Mormor

    Svara

    • Posted by Vilda Lugnet on 19 oktober, 2008 at 18:57

      Jag vet. Tyckte bara det var så himla kul! Ungefär som när hans storebror sa att mormor säger ”tyst” när vi frågade ”vad säger mormor”… *skrattar*

      Svara

  3. HA ha! Knappast, han börjar koppla ihop 1 o 1 baara , HOPPAS jag!

    Svara

    • Posted by Vilda Lugnet on 19 oktober, 2008 at 19:14

      Ja, för nog tycker jag att han kan vänta nååååågra år till, innan han dricker någon ”sån där öl”…

      Svara

Kommentera

