Jodå, jag ÄR naken under kläderna

Jag gjorde julköttbullar tidigare i kväll. Stod vid diskbänken och rullade dem, med stekpannor beredda på spisen bredvid. 4½-årige sonen struttade omkring mig och lekte. Så tog han tag i min t-tröja och lyfte på den och var på väg att krypa in under tröjan, så där som barn gärna gör. Men i stället för att gona in sig mot min rygg, så springer han därifrån efter att förfärat ha ropat:

– Aaaaaaaaah, du är naken!

6 responses to this post.

  1. HAHAHAHAHA 😀

    Svara

  2. VA!? E du naken under kläderna!? =S guuu va läskig! D e då inte ja iaf!Haha vilken go unge du verkar ha ;D God jul på dig! =)

    Svara

  3. Tihiii…De e inte lätt att vara liten..*skrattar så jag nästan trillar ur soffan*

    Svara

Kommentera

