Vaddå egocentrisk?

En av killarna på dagis satt och tjurade i dag när vi skulle ut. Han är runt 5 år och ville inte klä sig själv. Vi fröknar sa att det skulle han visst det.

– Jag vill ha mitt liv serverat på ett silverfat, sa han trumpet till mig. Och du är silverfatet. Klä på mig.

Gissa om jag skrattade?!?

8 responses to this post.

  1. Ha Ha HaDen var bra!

    Svara

  2. Hahahaha! Ja nog kan de föra sin talan alltid de däringa femåringarna!Bs: Nope! Det är inte i gamla Sverige! Men nog är den häftig!

    Svara

  3. Garv oj oj oj vilken kille !

    Svara

  4. Men du, vilken kommentar! Kan man annat än att skratta?

    Svara

Kommentera

