5-årings förslag på present till 65-åring

Min mammas man fyllde 65 härom dagen och blev därmed även pensionär. När jag stod i köket och funderade i dag, vad vi ska köpa åt honom, så sa min 5-åring:

– Åk till Ica och köp en tidning till han!

4 responses to this post.

  1. Posted by Bussberth on 24 juli, 2009 at 21:29

    ja har han inte rätt då, köp en tidning med många korsord idet gjorde jag till min morfar en gång. Eller rättare sagt gav jag honom en prenumeration på LAND

    Svara

    • Posted by Vilda Lugnet on 24 juli, 2009 at 22:03

      Ja, korsord brukar jag kunna ge bort till folk som uppskattar det. Men det lät onekligen lite skoj, det min son sa, med tanke på att jag for efter någon lite ”speciell” present… 😉

      Svara

  2. Posted by Thindra on 24 juli, 2009 at 21:35

    Ganska smart, höhö.

    Svara

Kommentera

