Total frånvaro av simultanförmåga! (bild) / VL

I dag hade jag en del ärenden och skrev upp en lapp med minnesanteckningar. Det var dels vilka ställen (läs: butiker) jag skulle till och dels vad jag skulle göra på varje ställe.

Strax innan jag skulle fara, så kikade jag på lappen och läste:

värmemuset.jpg

Va?????? Vad är ”värmemuset”?????

Om någon undrar; jag skulle köpa värmelampa. Jag måste ha gjort något annat, samtidigt som jag skrev. Typ… läst… eller pratat i telefon… eller… nåt…

12 responses to this post.

  1. Posted by mammis on 6 november, 2009 at 21:12

    Tack för ett gott skratt!! Vems dotter är du?

    Svara

  2. Posted by Mammis on 6 november, 2009 at 21:15

    Inte möjligt – jag skulle ALDRIG göra något sånt där tok!

    Svara

    • Posted by Vilda Lugnet on 6 november, 2009 at 21:28

      Sluta nu, jag får skrattkramper!!!! Först här, sen i inlägget jag skrev efter detta – två ggr! – sen här igen….. Hahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

      Svara

  3. Posted by Maken on 7 november, 2009 at 10:02

    Alltså, ni två ska skriva en bok!Jag tror till och med att svågern får vara med på ett hörn…;-)Den skulle förmodligen gå upp i topp på bästsäljarlistorna direkt!Jag har till och med ett förslag på titel ”Ibland är jag lite tankspridd”. :-DMen å andra sidan, det blir aldrig tråkigt med er i närheten.

    Svara

    • Posted by Vilda Lugnet on 7 november, 2009 at 19:26

      Om man bara kom ihåg allt tok vi gjort då… Då håller jag med – då hade det nog blivit en rätt så rolig bok!

      Svara

  4. Posted by Åsa on 9 november, 2009 at 10:42

    Du Vildas make, är inte titeln ”för det mesta är jag toksenil” mer korrekt beskrivande?? Annars blir man ju lurad 😉

    Svara

  5. Posted by Herr och/eller Fru S on 9 november, 2009 at 10:56

    Det går åtminstånde att läsa vad du har skrivit…en annan klarar ju knappt av att läsa det man skrivit samtidigt som man pratat i telefon.//Herr S

    Svara

    • Posted by Vilda Lugnet on 9 november, 2009 at 11:30

      Är du läkare? Vet du att det är därför de infört elektroniska recept? Det är nämligen enda sättet att kunna läsa läkarens ordinationer! 😉

      Svara

  6. Posted by virknålen on 9 november, 2009 at 11:00

    *haha* den boken hade jag mer än gärna köpt 😀

    Svara

Kommentera

