En 8-åring om Erik Grönwall… / VL

Erik Grönwall vann som bekant Idol i fredags. I går spelades vinnarlåten Higher på radion. Eller om det var jag här hemma, som spelade den, eftersom jag tycker den är himla bra faktiskt. Jag minns inte – och inte spelar det någon roll heller.

Hur som helst har Erik väldigt rockig, rivig röst, för er som inte hört den. Detta faktum föranledde förmodligen följande kommentar från sonen, som blir 8 år om två veckor:

– Hur kan han sjunga medans hans röst skriker?

6 responses to this post.

  1. Posted by erviluca on 16 december, 2009 at 18:55

    MYCKET klok kommentar! Barn har ofta så himla kloka och smarta kommentarer!

    Svara

  2. Posted by Aylala on 16 december, 2009 at 18:58

    Hahaha. Strålande. Det har jag tänkt genom hela Idol men inte kunnat formulera. 😀

    Svara

  3. hej erik du vann grattis till vinnaren du är bäst på allt du sjunger bra och så äger ju på senen verkligen du är riktig stjärna nu föresten du är min idol nu bara det att jag röstade på dig 2 gånger en på telefonen och sen på dator 5 gånger 10 gånger äntligen min telefon röst som vann grattis grattis erik nu är du idol 2009 på riktigt mvhhanna therese eriksson

    Svara

Kommentera

