Hur man smälter ett mammahjärta (ur barnamun) / VL

När jag ätit upp lunchen i dag satt jag kvar vid bordet, tillsammans med 6-åringen som inte var klar än, och åt ett äpple.

– Ett äpple, sa han undrande.

– Efterrätt, svarade jag glatt.

När han hade ätit upp sin mat kom han fram till mig och gav mig en bamsekram.

– Det här är min efterrätt, sa han och gosade in sig mot mig.

8 responses to this post.

  1. Posted by missfit on 26 april, 2010 at 18:36

    Härligt ❤

    Svara

  2. Posted by Epazote on 26 april, 2010 at 19:24

    underbart 🙂

    Svara

  3. Posted by Lilla Anna on 26 april, 2010 at 19:29

    Åhhh!

    Svara

  4. Posted by sarahmara on 26 april, 2010 at 19:39

    Åh, härligt=)

    Svara

Kommentera

