Lady Gaga tilltalar inte alla… / VL

– Lady Gaga är inte född i Sverige va, frågar 12-åringen.

– Nej.

– Bra.

– Vaddådå, undrar jag.

– Annars skulle jag skämmas att vara svensk!

6 responses to this post.

  1. Posted by Herr och/eller Fru S on 15 september, 2010 at 13:02

    Jag gillar Gaga. Ju mer jag lyssnar ju mer inser jag att hon använder musik från olika årtionden, det som var stort då, som var riktigt poplulärt då och gör det i sin tappning. Allt från rock, till synth osv… Eller så är det jag som överanalyserar det hela och hittar saker som inte finns där.//Herr S

    Svara

    • Posted by Vilda Lugnet on 15 september, 2010 at 15:30

      Personligen har jag faktiskt ingen aning! Tycker väl om hitarna på radio, men vet ingenting om varken hennes musik eller hennes person. Sonen reagerade på en bild i KP, där hon hade någon form av lila peruk… 😉

      Svara

  2. Posted by MellenCamp on 15 september, 2010 at 13:21

    Hon har okej låtar som är trallvänliga men hennes videos blir mer och mer extrema och ja vi alla fattar att hon är smal och hatar sitt utseende därav sminkar sönder sig. Jag kan inte titta på henne utan bara lyssna.

    Svara

  3. Posted by missfit on 15 september, 2010 at 15:56

    Bra svar av din 12 åring!

    Svara

Kommentera

