Halloween’s coming up

Pysslet är i full gång! För några dagar sedan målade vi krukor. I går gjorde vi figurer i frigolit och i dag har vi börjat skapa en mumie. Typ.

Jag funderar på vad jag ska kunna använda som tyngder i frigolitfigurerna, så de inte fladdrar allt för kraftigt i vinden. På fladdermusen har jag tryckt in små spikar i den underifrån, men det kommer inte räcka, märker jag. Få se vad jag hittar på.

Vet ni förresten vad fladdermus heter på latin? Svar under bilderna.


Mumieremsor

Jo just det, fladdermus på latin.

Vagina mobile.

2 responses to this post.

  1. Posted by Mammis/mormis on 25 oktober, 2011 at 22:01

    Åh, vilka underbara spöken!

    Svara

Kommentera

