Lite halloweenpynt (bilder)

Hemmet har prytts med diverse ljuslyktor. Här är några av dem.

2 responses to this post.

  1. Posted by Mia on 13 november, 2016 at 11:40

    Så gullig pumpalykta, var kan man köpa den 🙂

    Svara

    • Oj, ja var köpte jag den?! Det är flera år sedan och var troligen på ÖB, skulle jag gissa. Det svarta har jag för mig att jag målat dit själv med vanlig (tjock, kraftig) tuschpenna, för jag tror lyktan var helorange i sig själv. Du får nog kolla Tradera eller efterlysa på Facebook eller något för det är som sagt länge sedan jag köpte dem. Låna gärna bilden, om du vill göra en efterlysning någonstans. 🙂

      Om du inte är van med bilder på internet:
      Låna = högerklicka och kopiera alternativt spara. Det bör gå att göra så. Annars kan du maila mig på vildalugnet@telia.com, så kan jag maila bilden till dig. Jag kan klippa till den i så fall också, så att bara lyktan syns.

      Svara

Kommentera

