Har jag fel nu också, Åsa?

Det var ju det där med Carola, du vet… Har ju så för mig att du inte gillar henne, men där hade jag tydligen fel. Men den här låten då, tycker du om den? Jag har nämligen för mig att du verkligen, verkligen inte gör det…

Själv blir jag gråtmild när jag hör den. Vet inte varför. Den gör mig lugn och, som sagt, får mig att vilja gråta. Jag tycker den är mäktig, även om jag tolkar det som att hon sjunger om en gudstro, som jag inte har. Ändå en favorit. 🙂

3 responses to this post.

  1. […] Vilda « Har jag fel nu också, Åsa? […]

    Svara

  2. Posted by Åsa on 4 december, 2011 at 13:22

    Ja tänk för att du har det!!! 🙂 Det är ju helt fantastiskt roligt att du får för dig saker som är helt uppåt väggarna fel, precis som jag brukar göra! Jag tycker otroligt mycket om den låten. Du måste ju förväxla mig med någon annan. Men fortsätt gärna att få för dig saker om mig, det är alltid kul att se om det stämmer eller inte 😉

    Svara

Kommentera

