Hjärtat i halsgropen

Vi har halloweenpyntat eller vad man ska kalla det. Har bytt ut alla ljuslyktor mot halloweenvarianter och hängt upp någon spindel och så. Jag och en son har pysslat lite godis till eventuella dörrknackare.

När vi var klara med allt, så kom 9-åringen och hämtade mig. Han sa åt mig att blunda och ledde mig mot pysselrummet, vars dörr var stängd. När jag klivit över tröskeln vred han mig så jag stod rätt och så vinklade han ned mitt huvud lite.

– Nu får du titta, sa han.

Det gjorde jag.

Och bajsade på mig lite.

(bild längre ner)

.

.

.

.

.

.

.

.

döing i pysselrummet

Lite som när dåvarande 12-åringen skrämde mig så jag skrek högt inne på en stormarknad…

Kommentera

