Roliga svar i skolan

Gick igenom skolsaker härom dagen, som barnen tog hem inför det här sommarlovet. Tidigare har jag visat er hur 13-åringen, som alltså slutade sjuan nu i juni, svarat på ett historieprov. Nu var det 12-åringen, som hade skrivit i någon sorts arbetsbok.

skolsvar inkl hasch

Det vita ska vara ”sudd” och där jag suddat har min brors namn stått. Min bror är nästan två meter lång. Jag förutsätter att det är anledningen till att sonen skrivit hans namn vid ”högt”, men med tanke på svaret på ”lågt” så kanske jag ska bli orolig? Om lågt är att man inte har rökt hasch… och så är min bror angiven som ”hög”…

2 responses to this post.

  1. Posted by Åsa on 4 augusti, 2014 at 10:05

    Dina barn är så roliga 🙂

    Svara

    • Precis som att dina kloka och roliga barn ärvt sina goda egenskaper av mig (nåja, kan gå med på ”delar av” sina goda egenskaper), så kanske mina har ärvt lite humor av dig? Du är ju inte helt o-rolig du heller! 😀

      Svara

Kommentera

