Jag är en vaddå, sa du?

Oftast svär jag så det osar över alla dessa tiotals spammail jag får varje dag (som jag genom att vara superduperkorkad och ha deltagit i ett par tävlingar på nätet dragit på mig). Men det här skrattade jag högt åt!

möglig vinnare

3 responses to this post.

  1. Posted by Åsa on 5 november, 2014 at 12:47

    Men då har du ju vunnit i alla fall! Sen att dom tycker att du är möglig är ju inte snällt, men bättre det än bara en möjlig vinnare:)

    Svara

  2. […] fick ju ett mindre smickrande mail härom dagen, som ville göra gällande att jag är så gammal att jag börjat mögla. I förrgår […]

    Svara

Kommentera

