En något udda maträtt (damn you auto correct)

Så var det det här med telefonens självjusterande stavning igen. Det blir onekligen tokigt ibland. I dag frågade jag maken vad vi skulle äta till middag. Efter några minuter svarade jag mig själv genom att skicka ett förslag – som inte riktigt blev det jag tänkt mig!

Kan tillägga att jag inte lagt in ordet ”dildos” i min ordlista – det fanns i telefonens ordinarie vokabulär.

2 responses to this post.

  1. Posted by Åsa on 26 augusti, 2015 at 09:00

    Underbart!! Vad tråkigt livet skulle vara utan auto correct 🙂

    Svara

Kommentera

