Underbara, härliga, älskade ungar!

Äntligen.

Nu har jag äntligen gått igenom hela min blogg och lagt alla inlägg om roliga saker mina barn sagt i kategorin Ur Barnamun! Det finns några inlägg också, som inte egentligen handlar om saker de sagt, utan mer roliga grejer de gjort, men som jag ändå lagt i den kategorin.

Bloggen har funnits i snart tio år och i snitt är det nog ett Ur Barnamun-inlägg per månad. Alltså bör det vara uppåt en 120 inlägg totalt sett. Eller jag vet inte, jag har inte räknat, men låt säga att det i alla fall är minst 80 stycken. Hur som helst, många skratt blir det!

Varsågoda: Sagt och gjort av barnen Lugnet.

2 responses to this post.

  1. Posted by Mammis on 17 oktober, 2016 at 21:33

    Tack för många härliga skratt, det här ska jag läsa klart så småningom. Jag tror jag har läst 10-15 st så tack och lov är det många skratt kvar!

    Svara

    • Har du läst vidare? Visst finns det mycket skoj?! Kom på efteråt att inte alla inlägg är från mina egna barn, vissa är från min tid som dagisfröken, men de allra flesta är hemifrån.

      Svara

Kommentera

