Vad vill ni ha för julkalender i år?

Ja ni, gott folk. Dagarna går i ett rungande hej och jag inser att jag inte bloggar! Det är lika tråkigt varje gång det händer. Men jag håller i alla fall på och förbereder en julkalender åt er. Det har ju varit pinsamt dåligt engagemang i de två jag haft tidigare (2013 och 2015 tror jag), men skam den som ger sig!

Jag har två idéer:

  • Gissa kändisen (gömd bakom tomtemask)
  • Gissa årtalet för julkalendern

Så. Vad verkar rolig minst tråkigt?

2 responses to this post.

  1. Posted by Mammis on 15 november, 2016 at 21:34

    Du ar inte med förslaget men jag tycker det är lite kul att försöka lista ut vilka människorna är när man sätter ihop 2 ansikten till ett. Men det är kanske svårt förståss. Skulle vara kul att se ett hopklipp av din make och er yngsta son.

    Svara

    • Det skulle onekligen vara lite roligt! Ligger dock en bit över min kompetens. Eller åtminstone skulle det inte bli särskilt bra om jag gjorde det.

      Funderar fortfarande över vad jag ska göra för kalender i bloggen. Risken är att ingen av mina två idéer blir av. :/

      Svara

Kommentera

