Men jag tycker det är kul!

Snart-19-årige sonen, som är mottagaren av detta brev, kommer att tycka att jag är knäpp i huvudet. Själv skrattar jag högt redan nu.

2 responses to this post.

  1. Posted by Mammis on 24 november, 2016 at 21:50

    Gu, vad roligt! Han kommer att titta på den, vända på den, riva sig i håret, kolla på sin flickvän och ruska på huvudet. Flera, flera gånger. Skitkul!

    Svara

    • Eller hur?! Som sagt, jag skrattar redan. Har dock inte skickat det än, eftersom jag inte varit vid någon brevlåda i dag. I stället har jag skrattat till ett par gånger när jag passerat skohyllan i hallen, där jag lagt kuvertet för att inte glömma det när jag åker till affären i morgon. 😉

      Svara

Kommentera

