Jag VET vad e-mail är!

Vi pratade om något jag-minns-inte-vad vid middagsbordet. Ordet e-mail var involverat och av någon anledning undrade jag över något i samband med det.

– E-mail, sa jag i frågande tonfall.

– Ja, e-mail, utbrast 15-åringen frustrerat. E-post! Sms som man skickar med datorn!

Jag stirrade på sonen och undrade förvånat var detta utbrott kom ifrån och varför han ansåg sig nödgad att informera mig om vad ett e-mail är för något?! Som om jag inte visste det, liksom. 16- och snart-13-årige brorsorna exploderade av skratt…

One response to this post.

  1. […] beskrivningen av vad ett e-mail är, så kom jag att tänka på en annan frustrerad förklaring från nyligen. Det är 15-åringen […]

    Svara

Kommentera

